Legitymacje

UWAGA STUDENCI!

w dniu 15 sierpnia 2021 r. Minister Edukacji i Nauki uchylił rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni, w związku z czym legitymacje studenckie zachowują swą ważność tylko do dnia 14 października 2021 r. 

Przedłużanie ważności legitymacji studenckiej na semestr zimowy 2021/22 odbywa się w Dziale Nauczania (pok. 118) przy Placu Matejki 13 od poniedziałku do czwartku w godz. od 10.00 do 14.00.

Warunkiem przedłużenia ważności legitymacji studenckiej jest posiadanie aktualnych badań lekarskich (dotyczy studentów wszystkich lat studiów). Badania można wykonać nieodpłatnie w Małopolskim Ośrodku Medycyny Pracy przy ul. Zygmunta Augusta 1 na podstawie skierowania wydanego przez dziekanat danego wydziału. Ważność badań można sprawdzić w systemie Akademus na koncie studenta - należy kliknąć w menu studia (panel boczny), a następnie w prawym górnym rogu kliknąć w zaświadczenia.

Przypominamy, że student powracający z urlopu długoterminowego udzielonego z powodu długotrwałej choroby jest zobowiązany do wykonania kontrolnych badań lekarskich i przedłożenia zaświadczenia lekarza medycyny pracy w terminie 14 dni od rozpoczęcia semestru. Dział Nauczania nie będzie przedłużał legitymacji studenckich w przypadku gdy po powrocie z urlopu ‘zdrowotnego’ student nie będzie miał aktualnych badań.

W przypadku utraty legitymacji studenckiej, zmiany danych osobowych umieszczonych na legitymacji lub w sytuacji gdy na legitymacji skończyły się pola na hologramy należy wypełnić odpowiedni druk z poniższej listy i złożyć go osobiście w Dziale Nauczania.

Uwaga: absolwenci studiów pierwszego stopnia, którzy kontynuują kształcenie w ASP w ramach studiów drugiego stopnia, korzystają w dalszym ciągu z wydanej na studiach pierwszego stopnia legitymacji studenckiej.

Karta obiegowa

Każdy student na koniec roku akademickiego ma obowiązek rozliczyć się ze wszystkich zobowiązań wobec swojego wydziału oraz ASP (z opłat za studia, z wypożyczeń w bibliotece itp.) składając w dziekanacie kartę obiegową.

Druk karty obiegowej dostępny jest tutaj.

Wniosek o uczestniczenie w zajęciach na innych wydziałach

Studenci mogą realizować zajęcia objęte programem studiów na innym niż macierzysty kierunek studiów, w tym na innym wydziale ASP, za zgodą dziekana wydziału przyjmującego oraz macierzystego. W tym celu należy zapoznać się z zasadami uczestnictwa studentów w zajęciach prowadzonych przez inne wydziały, które są określone tutaj oraz złożyć wniosek, którego wzór dostępny jest tutaj.

Więcej informacji udziela Dział Nauczania:
Marta Kalandyk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 12 299 20 43
pl. Matejki 13, pok. 118

Uprzejmie informujemy, że biuro Działu Nauczania będzie czynne od poniedziałku do czwartku w godzinach od 11 do 14.
W wyżej wyznaczonych godzinach Dział Nauczania będzie przyjmować strony, o ile sprawa nie może być załatwiona w formie elektronicznej czy poprzez korespondencję tradycyjną.
Przyjmowanie stron będzie się odbywało wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania (mailowym lub telefonicznym).
Kontakt email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. /12/ 299-20-43

W piątki Dział Nauczania jest nieczynny - kontakt jedynie mailowy.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie | pl. Jana Matejki 13, 31-157 Kraków | +48 12 299 20 00 |

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.